2009/05/05

First Linocut and Leather clock.




First linocut with Txoroko door. I did some prints...not sure it is really ok. Maybe should by some special ink. Let´s add to the list of things I must buy.
Lehen linoleoa Txorokoko atearekin. Proba batzuk egin nituen...ez dira guztiz ongi geratu. Agian tinta berezia erosi beharko nuke. Erosi beharreko gauzen listan idazten diat.
Mi primer linoleo con la puerta de Txoroko. He hecho unas pruebas pero....no me terminan de convencer. Tendría que comprar algo de tinta especial? Lo apunto en la lista de cosas a comprar.

Leather clock in progress. Hand dyed. Hand stiched.
Larruzko kuko erlojua. Eskuz tintatua eta eskuz josia.
Reloj de cuco de cuero en proceso. Teñido a mano y cosido a mano.

1 comentario:

  1. this one I would really have liked having clicking behind my shoulder.
    (I hope is it small :)

    ResponderEliminar

Thanks for coming in
Mila esker etortzeagatik
Gracias por pasar